4.6.13

Warszawa Powisle

Notícias de Varsóvia: Durante estes dias em Varsóvia, muitas descobertas foram feitas totalmente por acaso (não sei até se não terão sido todas...). Aqui, um caminho sinuoso num parque leva-me à antiga bilheteira da estação ferroviária transformada em bar-cafetaria (Warszawa Powisle), cuja escada lateral me indica o acesso ao cais ainda em funcionamento, onde me sento para desenhar os passageiros que esperam pelo próximo comboio.
---
News from Warsaw: During these days in Warsaw, many discoveries were made completely by chance (in fact, I wonder if not all of them...). Here, a winding path in a park brings me to an old railway station ticket office turned into a bar-cafeteria (Warszawa Powisle), whose side staircase shows me the access to the dock still functioning, where I sit down to draw passengers waiting for the next train.

No comments: